1/43 (2019)


Monika Scheidler - Aspekty pedagogiczne w duchowości jedności, wynikającej z mistycznego doświadczenia Chiary Lubich

W artykule ukazano konkretne źródła inspiracji i motywacji, które wychowawcy żyjący duchowością jedności Ruchu Focolari, założonego przez Chiarę Lubich, mogą wykorzystywać w swoich działaniach w dziedzinie wychowania, zwłaszcza w kreowaniu pedagogicznych przestrzeni relacyjnych.

Fundamental Aspects of Education in the Light of the Spirituality of Unity – Considering the Mystical Experience of Chiara Lubich

This contribution identifies and exemplifies the specific resources of inspiration and motivation that educators who live the spirituality of unity can exploit for their commitments in the field of education; that is, to create pedagogical relational spaces in particular.

Pobierz plik PDF

Słowa kluczowe:

relacja wychowawcza, educational anthropology, theological anthropology, educational relations, trinitarian relations, mystical experience of Chiara Lubich, antropologia edukacyjna, antropologia teologiczna, relacje trynitarne, mistyczne doświadczenie Chiary Lubich

Podobne artykuły: